Livrare si plata / Alte informatii

ultima modificare facuta in 5 octombrie 2017

Livrare si plata

Care sunt metodele de livrare a produselor nutritive?

Comenzile sunt expediate folosind serviciile de curierat cu acoperire nationala : Fan Courier, Nemo Express si Urgent Cargus. Am ales acesti curieri pentru a va oferi o solutie de livrare rapida a coletului.

Cum platesc?

Plata pentru produsele comandate prin intermediul magazinului online se va face la livrarea produselor sau în momentul plasării comenzii, în cazul plăţii cu cardul. Cumpărătorul va achita contravaloarea comenzii în numerar, integral, la primirea coletului, reprezentantului firmei de curierat care livrează comanda.

Dupa cat timp primesc produsele?

De obicei comanda este livrata in 24-48 ore de la confirmarea telefonica de catre un operator telefonic PRO LIFE. Timpul de livrare poate fi influentat de vreme, acest lucru o sa fie anuntat de catre operatorii nostri.

Am nevoie de un cont pentru a plasa o comanda?

Nu, plasarea unei comenzi nu necesită o înregistrare prealabilă, datele necesare efectuării livrării și plății vor fi furnizate la finalul procesului de comandă.

Intrebari frecvente

Care sunt curierii prin care se livreaza coletele?

Comenzile sunt expediate folosind serviciile de curierat cu acoperire nationala : Fan Courier, Nemo Express si Urgent Cargus. Am ales acesti curieri pentru a va oferi o solutie de livrare rapida a coletului.

Cum platesc?

Plata pentru produsele comandate prin intermediul magazinului online se va face la livrarea produselor sau în momentul plasării comenzii, în cazul plăţii cu cardul. Cumpărătorul va achita contravaloarea comenzii în numerar, integral, la primirea coletului, reprezentantului firmei de curierat care livrează comanda.

Politica de retur

In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere. Cu toate acestea, SC PRO LIFE SRL va ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice, dupa o anuntare in prealabil la adresa de email: office@proliferomania.ro sau la numarul de telefon: 0743 057 816

Procedura de denuntare si retur:

  • Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 3 modalitati:
    • – la adresa de  email office@proliferomania.ro
    • – la numarul de telefon 0743 057 816
    • – prin posta/curier sau orice altă modalitate de transport la adresa str. J.J. Rousseau nr. 14, 400327 Cluj, Jud. Cluj
  • In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
  • Din suma platita initial se va deduce costul de transport, iar in maxim 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur suma va fi rambursata.
  • Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre dumneavoastra.

Cum fac o comanda?

Daca apar probleme ce trebuie sa faci

Daca sunt probleme cu livrarea produselor, starea coletului poti sa ne contactezi prin una din cele 2 modalitati:

  • – la adresa de  email office@proliferomania.ro
  • – la numarul de telefon 0743 057 816

Iti trebuie cont ca sa plasezi o comanda?

Nu, comanda se poate plasa si fara a creea un cont.

Magazinul PRO LIFE este momentan in constructie ! Informatii si comenzi 0743 057 816 (L-V 9-21) Refuză