Regimul Leave a comment

Daca doresti sa reduci aportul de calorii la 1500 kcal/zi întocmeste-ti un plan.

Micul dejun ar trebui sa aiba în jur de 600 kcal si sa fie alcatuit în principal din carbohidrati (de exemplu cereale cu lapte degresat).

Pranzul ar trebui sa aiba tot aproximativ 600 kcal, dar cu o compozitie de 50% carbohidrati si 50% proteine (de exemplu curcan, pui, peste sau oua si chiar paste, orez sau cartofi copti).

La cin? cantitatea de calorii trebuie s? fie în jur de 300 kcal, iar hrana clasica poate fi inlocuita cu suplimente nutritive. Nu manca seara, mai tarziu de ora 20.

Acest tip de dieta iti împarte ratia zilnica în urmatoarele proportii :

• micul dejun 40%
• pranzul 40%
• cina 20%

Chiar daca obisnuiesti sa consumi mai mult sau mai pu?in de 1500 kcal/zi, încearca sa te mentii în limitele procentelor prezentate.

Acest regim are calitatea de a imparti energia adusa de nutrienti astfel încât aceasta sa nu lipseasca organismului in nici un moment al zilei.

Carbohidratii consumati dimineata vor asigura suficienta energie pana la mijlocul zilei, apoi masa de prânz va acoperi necesarul pana la sfârsitul zilei.

Mancand seara tarziu sau daca cina este prea copioasa, procesul de depunere a lipidelor va fi initiat, deoarece surplusul de energie nu va fi utilizat, ci depus sub forma de tesut adipos. Se stie ca daca te duci la culcare flamând, te vei trezi dimineata mai usor.

Încearca sa înfrângi senzatia neplacuta de a merge la culcare cu stomacul gol si ai depasit o parte din problema.

Daca cedezi, atunci te afli pe drumul catre esec.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Magazinul PRO LIFE este momentan in constructie ! Informatii si comenzi 0743 057 816 (L-V 9-21) Refuză